Αρχική > Άρθρα > Άρθρα στη ''Χώρα'' > Οι ανησυχίες μας μετά τα …Κούλουμα.

Το διήμερο-τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας που εύκολα μεταβάλλεται σε τριήμερο – τετραήμερο για …ευνόητους λόγους, μας αποσυντονίζει παραδοσιακά κάθε χρόνο και μας μεταβάλλει σε περιστασιακούς «παραθεριστές». Και το αποτέλεσμα είναι πάντα, εκτός από την αφόρητη τηλεοπτική πλύση εγκεφάλου με τους αετούς και τις λαγάνες και τις ταραμοσαλάτες και τα γλέντια στις εξοχές και τα στούντιο, να απομακρυνόμαστε – ευχάριστα, δεν λέω- από τα προβλήματα της επικαιρότητας. Αναγκαίο και χρήσιμο για όλους. Επιστρέφοντας όμως;
Προσπαθώντας λοιπόν να προσαρμοστείς στην εκτός λαγάνας και χταποδιού και παραδοσιακού «ντούρου – ντούρου»  πραγματικότητα, διαπιστώνεις κάθε φορά ότι τα θέματα που μαζεύονται για δράση και σχολιασμό είναι πολλά.Αφού σας πω την άποψή μου για τα περί προσμέτρησης των λευκών ψηφοδελτίων για τη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος με αποτέλεσμα άλλοι να μπουν στη Βουλή κι άλλοι να βγουν χωρίς κανείς λογικός να καταλαβαίνει τι συμβαίνει,  θάθελα να σχολιάσω δι ολίγων και τις «  Σαρωτικές αλλαγές στο Λύκειο και τις εισαγωγικές εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ».
Δεν είμαι νομικός και δεν επιθυμώ να γίνω , αντιτίθεμαι δε σφόδρα σ όλη αυτή την αναγκαστική και απόλυτη προσαρμογή όλου του νομοθετικού και κοινοβουλευτικού μας συστήματος σε μια νομική διαδικασία στην οποία οι μη δικηγόροι υστερούν  εκ των πραγμάτων. Αφήνοντας λοιπόν έξω από τη
συζήτηση τους νομικούς και νομικίστικους όρους, τις διατάξεις, τις παραγράφους, τα άρθρα, τις νομολογίες και τα συναφή, βλέπω όλη αυτή την ιστορία ως λίγο εξωπραγματική. Και τι θα γίνει τώρα που με την προσμέτρηση των λευκών στην Πέλλα θα χάσουν την έδρα τους Πασχαλίδης και Κουτμερίδης και Ζαχαράκηςκαι θα μπουν στη Βουλή Φουντουκίδου και Αχιλλέας Καραμανλής και Τσιόκας;
Χαίρομαι ειλικρινά που θα είμαι στην ίδια Βουλή με τον κύριο Καραμανλή αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί μια τέτοια μηδέποτε εφαρμοσθείσα « δυνατότητα»   θα ισχύσει μόνο για αυτές τις περιπτώσεις και όχι για όλες τις ανάλογες περιπτώσεις. Δύο μέτρα και δυο σταθμά είναι δικαιοσύνη; Αλλά αν εφαρμοσθεί
de jure και όπου αλλού έχει αναλογική ισχύ, τότε πάει η Βουλή. Ήρθαν τα πάνω – κάτω. Άρα, γιατί να εφαρμοστεί; Και θα μου πουν βέβαια ότι εφαρμόζεται γιατί μόνο σ εκείνη την περιφέρεια έγινε η ένσταση. Και ορθώς. Και οι ωφελούμενοι, καλώς ωφελούνται. Αλλά οι πληττόμενοι; Δεν αδικούνται;.
Ανεξάρτητα του αν το κόμμα μου κερδίζει μια έδρα, ανεξάρτητα από την είσοδο στη Βουλή ενός ανθρώπου που σέβομαι, τρεις άλλοι άνθρωποι «θυσιάζονται» . Κι αν το θέμα σταματήσει στην Πέλλα και τις «προεκτάσεις» της και δεν αποτελέσει προηγούμενο και για τις άλλες περιφέρειες – οπότε και θα
δημιουργηθεί το απερίγραπτο μπάχαλο στο Κοινοβούλιο- δεν θα είναι ελαφρώς «ρατσιστικό» για τους 3;
Αλλά είπαμε : Δεν είμαι νομικός. Καλό ή κακό;
Δυο λόγια τώρα για τις αλλαγές που εισηγείται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προς το υπουργείο Παιδείας, με τις προτεινόμενες  επτά αλλαγές-κλειδιά στο χάρτη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,περιλαμβανομένης της καθιέρωσης δύο τύπων Λυκείου και εισαγωγικών εξετάσεων σε έξι μαθήματα. Καλά κάνουν. Χρειάζονται και οι 7 αλλαγές. Και μπράβο  στο παιδαγωγικό Ινστιτούτο και μπράβο στη Μαριέτα Γιαννάκου που αντιμετωπίζει – επιτέλους- δυναμικά και αποφασιστικά την προβληματική κατάσταση που παρέλαβε.Μόνο που θα ήθελα, αυτά τα 7 μέτρα/ αλλαγές – κλειδιά και ήταν 9 ή 10. Να προβλέπουν και τη βελτίωση του προγράμματος, εκεί που πάσχει. Να «αγγίζει»
τον σχολικό αθλητισμό. Και να «πιάνουν» και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θα μου πείτε ότι αυτό θα αφορά άλλη πρωτοβουλία. Συμφωνώ. Αλλά εγώ, θα ήθελα ν ακούσω κάτι από τώρα.

 
        
 
©2004-2024 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::