Αρχική > Άρθρα > Άρθρα στη ''Χώρα'' > Ποιος θα …πληρώσει το μάρμαρο;


Διάβαζα χτες στον «Μικροπολιτικό» των Νέων, με τίτλο «Πως γίναμε ρεζίλι», ότι «οι καταχωρίσεις που καλούν ξένους στην Ελλάδα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ενώ αυτοί έχουν λήξει προ καιρού, δεν είναι δύο, αλλά πέντε στο σύνολο» Το δημοσίευμα ανέφερε καταχωρίσεις στο γερμανικό «Σπίγκελ» και τη βρετανική «Σάντεϊ Τέλεγκραφ» της 10ης Οκτωβρίου αλλά και στην αποκαλούμενη « Βίβλο των τουριστών» , το περιοδικό «Τράβελερ».
Όπως διάβασα, ο διαγωνισμός είχε οικονομικό… ύψος 2,5 εκατομμυρίων ευρώ- για τον ανάδοχο της προβολής της προ-ολυμπιακής και μεταολυμπιακής Αθήνας, προκηρύχθηκε στις 5 Φεβρουαρίου, η  προθεσμία υποβολής προσφορών έληξε στις 29 Μαρτίου και το τελικό δημιουργικό των διαφημίσεων εγκρίθηκε μετά τις 7 Ιουλίου.
Διάβασα επίσης ότι η διαφημιστική εκστρατεία έπρεπε να εξελιχθεί κατά 30% το διάστημα Μαΐου-Ιουνίου και κατά 70% το διάστημα Σεπτεμβρίου.
Από εδώ και κάτω και χωρίς ΚΑΜΙΑ διάθεση να «προστατεύσω» τον οποιοδήποτε ένοχο  του …εθνικού μας ρεζιλικιού , της πρόσκλησης δηλαδή στους τουρίστες να επισκεφτούν την Ελλάδα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ΜΕΤΑ τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων, έχω μια σειρά από ερωτήματα και αρκετό σκεπτικισμό για το πώς πραγματικά εξελίχθηκε η πορεία της εκτέλεσης του αποτελέσματος του διαγωνισμού αλλά και πως μα τον παρουσιάζουν ότι εξελίχθηκε .
Ερώτημα 1 : Ερασιτέχνες «πήραν» το διαγωνισμό; Όχι επαγγελματίες διαφημιστές με γνώση, εμπειρία, στρατηγικό σχεδιασμό, αναλυτικές προτάσεις; Αλλά και ερασιτέχνες να ήταν , θα ήταν δυνατόν να έδιναν ανεξέλεγκτοι και εκτός συμβάσεως εντολή δημοσίευσης της καταχώρισης ΜΕΤΑ τους Αγώνες ;
Ερώτημα 2 : Αφού το τελικό δημιουργικό εγκρίθηκε ΜΕΤΑ τις 7 Ιουλίου, πως ήταν δυνατόν να εξελιχθεί έστω το 30% της εκστρατείας στο διάστημα Μαίου – Ιουνίου; Μήπως δεν είναι έτσι τα πράγματα;
Ερώτημα 3 : Αφού οι Ολυμπιακοί Αγώνες έληξαν στις 29 Αυγούστου, γιατί άραγε να τους διαφημίσουμε ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ, τον Σεπτέμβριο; Μήπως μιλάμε για τους Παραολυμπιακούς; Αλλά και τους Παραολυμπιακούς να θέλαμε να προβάλουμε, που εξελίχθηκαν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, θα ήταν δυνατόν να τους διαφημίσουμε τον …Σεπτέμβριο;
Ερώτημα 4 : Υπάρχουν τα αποκόμματα των καταχωρίσεων στα περιοδικά και τις εφημερίδες; Για να δούμε δηλαδή τι λένε οι καταχωρίσεις και να καταλάβουμε.

Επειδή δεν είναι δυνατόν να παρακολουθώ τι ακριβώς γράφουν κάθε μέρα τα Νέα και το Βήμα τα οποία έχουν σχεδόν «εργολαβικά» αναλάβει το ζήτημα αυτό, μήπως υπάρχει η σύμβαση; Μήπως υπάρχει ένσταση για κακή εκτέλεση της σύμβασης ; Μήπως υπάρχει κάποια εξήγηση; Γιατί δεν μου φαίνεται και πολύ πιθανό να έχουν συμβεί , έτσι στην …ψύχρα όλα όσα καταμαρτυρούν τα Νέα. Εκτός κι αν πρόκειται για «προβοκάτσια» με τη συμμετοχή του Spiegel και του Sunday Telegraph  και του Traveler. Αναρωτιέμαι: Εάν τα Νέα λάβουν μια εντολή για μια ακριβοπληρωμένη καταχώριση για τις – ας πούμε- 3 Φεβρουαρίου του 2005 από το Υπουργείο Τουρισμού της Ιταλίας που να λέει « Ελάτε να υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο στη Ρώμη, στη μεγάλη γιορτή της Παραμονής στο Κολοσσαίο , με ειδικές τιμές στα ξενοδοχεία μας για όλο το Δεκέμβριο του 2004», θα τη δημοσιεύσουν; Χωρίς να πάρουν έστω ένα τηλέφωνο στη Ρώμη;
Το θέμα δεν είναι καθόλου απλό. Εάν τα πράγματα συνέβησαν έτσι όπως τα γράφουν σε επανειλημμένα δημοσιεύματα τα Νέα, τότε κάποιοι βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση. Εάν όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι, τότε τα Νέα θα πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη από πολλούς. Και – κυρίως- τους αναγνώστες τους.
Το γεγονός ότι στο χτεσινό δημοσίευμα υπάρχει σαφής αιχμή κατά του υπουργού τουρισμού Δημήτρη Αβραμόπουλου, δημιουργεί ερωτηματικά και προβληματισμούς.

 

 

 
        
 
©2004-2024 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::