Αρχική > Πολιτική Δραστηριότητα 2004-2007 > Νέα - διάφορα > Σχόλια του Βουλευτή > Στο σχολείο της Κυψέλης
Μετά τη λήξη της κατάληψης στο συγκρότημα σχολείων της Κυψέλης ( Γυμνάσια και Λύκεια 30 και 39) την Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου,  ο βουλευτής της Α΄Αθηνών Δημήτρης Κωνσταντάρας, συνοδευόμενος από τον νεοεκλεγέντα διαμερισματικό σύμβουλο του 6ου Διαμερίσματος της Κυψέλης Γιώργο Τσιμπλάκη, επισκέφθηκαν το συγκρότημα για να διαπιστώσουν την κατάσταση των αιθουσών και του εξοπλισμού εν όψει της επαναλειτουργίας τη Δευτέρα,  30 Οκτωβρίου.
Η κατάσταση την οποία αντιμετώπισαν ήταν απερίγραπτη. Μπροστά σε τηλεοπτικά συνεργεία των καναλιών ALTER, ALPHA, ANT1 που έφτασαν σχεδόν αμέσως αφού ειδοποιήθηκαν από το γραφείο του βουλευτή, ο Δημήτρης Κωνσταντάρας περπάτησε σε όλο το κτιριακό συγκρότημα και διαπίστωσε εκτεταμένες ζημιές τόσο στις αίθουσες όσο και στον  εξοπλισμό τους (γραφεία, καρέκλες, πίνακες). Όλες οι ζημιές – μεταξύ των οποίων και το γκρέμισμα ενός ολόκληρου τοιχίου/ χωρίσματος από γυψοσανίδες- καταγράφηκαν από τις τηλεοπτικές κάμερες οι οποίες σιγά-σιγά πλήθαιναν (εμφανίστηκαν λίγο αργότερα συνεργεία και από το MEGA και από την ΕΡΤ) και έγιναν δηλώσεις τόσο από το βουλευτή όσο και από τον κ. Τσιμπλάκη ο οποίος σημειωτέον είναι γονιός παιδιού που φοιτά στο συγκεκριμένο σχολείο.
Συγκλονιστικές φωτογραφίες από τις ζημιές δημοσιεύονται στο συγκεκριμένο λήμμα της ιστοσελίδας με τίτλο « Στο σχολείο της Κυψέλης»
Εικόνες και σχόλια γύρω από τις ζημιές εμφανίσθηκαν το ίδιο βράδυ σε αρκετά τηλεοπτικά κανάλια ενώ και τις επόμενες μέρες, παίζονταν σε ειδησεογραφικά προγράμματα με αποτέλεσμα οι τηλεθεατές να αποκτήσουν σαφή εικόνα για την κατάσταση των σχολείων της Κυψέλης.
Σε δήλωσή του, ο Δημήτρης Κωνσταντάρας τόνισε:  «Σέβομαι απόλυτα τον αγώνα των δασκάλων για καλύτερες συνθήκες δουλειάς και κατοχύρωση αλλά και τον αγώνα των μαθητών, δίπλα στους δασκάλους τους, για καλύτερη Παιδεία. Όμως μεταξύ μιας κατάληψης και μιας πορείας για καλύτερη Παιδεία και των βανδαλισμών και της καταστροφής Δημόσιας περιουσίας, από όποιους κι αν έχουν γίνει, υπάρχει τεράστια διαφορά. Το μήνυμα των δασκάλων και των παιδιών δεν εξυπηρετείται και δεν έχει θετικό αντίκρυσμα όταν συνοδεύεται από βανδαλισμούς, έστω κι αν οι μαθητές ισχυρίζονται ότι οι ζημιές έγιναν από εξωσχολικούς. Ποιοι είναι τελικά αυτοί οι «εξωσχολικοί», πως μπαίνουν στα σχολεία, πως καταστρέφουν χωρίς κανείς να τους ξέρει και τι επιδιώκουν;»
 
 
 
Εικόνες ντροπής, εκτεταμένες ζημιές τόσο στις αίθουσες όσο και στον εξοπλισμό τους(γραφεία, καρέκλες, πίνακες) καταγράφηκαν στο συγκρότημα σχολείων της Κυψέλης μετά τη λήξη της κατάληψης. Ποιοί είναι υπεύθυνοι, και ποιοί συνυπεύθυνοι γι αυτήν την αθλιότητα;
 
 
 
 
 
 
 
        
 
©2004-2025 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::