Αρχική > Πολιτική Δραστηριότητα 2004-2007 > Νέα - διάφορα > Οι πολίτες διαμαρτύρονται > Οι πολίτες διαμαρτύρονται - ΑΣΕΠ

Από τον Σ.ΕΚ.Ε.Α. (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ ) πήραμε στις 31/8/06 την παρακάτω επιστολή με θέμα :

Οι διορισμοί εκπαιδευτικών στα Γυμνάσια και στα Λύκεια.
 
1) Θεωρούμε απαραίτητο να αξιολογούνται όσοι εκπαιδευτικοί μπαίνουν στα σχολεία, (έστω και μέσω ενός διαγωνισμού ατελούς που επιδέχεται πολλές βελτιώσεις): όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται είτε ως μόνιμοι, είτε ως αναπληρωτές, είτε ως ωρομίσθιοι, είτε στην πρόσθετη διδακτική στήριξη, να είναι επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, να έχουν περάσει δηλαδή από μια διαδικασία αξιολόγησης.
 
2)   Να σταματήσουν επιτέλους οι σκανδαλωδώς ευνοϊκές προς τους αναπληρωτές ρυθμίσεις (16μηνίτες, 30μηνίτες, νέα ρύθμιση που προωθείται τώρα για τους 18μηνίτες κλπ), οι οποίες προστίθενται στην ήδη απαράδεκτη ποσόστωση 60% από ΑΣΕΠ - 40% αναπληρωτές* , με αποτέλεσμα πλέον των μισών εκπαιδευτικών να διορίζονται χωρίς να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ σε βάρος των χιλιάδων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Σημειωτέον πως οι ελάχιστοι αναπληρωτές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό μοριοδοτούνται λόγω της προϋπηρεσίας τους! Συμφωνούμε πως το έργο των αναπληρωτών πρέπει να αναγνωρισθεί. Η προϋπηρεσία όμως δεν μπορεί να λογίζεται ως αξιολόγηση. Να παίρνουν την μοριοδότηση που τους αναλογεί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά να συμμετέχουν στον διαγωνισμό όπως όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί.
 
3) Δεν μπορεί οι επιτυχόντες σε περασμένους διαγωνισμούς, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που ήδη μία, δύο ή και τρεις φορές έχουν κριθεί ικανοί να διδάξουν στο σχολείο, να μην μοριοδοτούνται γι' αυτές τους τις επιτυχίες στον επόμενο διαγωνισμό και να μοριοδοτούνται οι έχοντες προϋπηρεσία από την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη!!
 
4) Θεωρούμε πως η γενναία απόφαση του ΥΠΕΠΘ του 1997 για την κατάργηση της επετηρίδας πρέπει να υποστηριχθεί. Η αναγκαιότητα προφανής: αξιολόγηση για όλους - ενιαίος τρόπος διορισμού. Στον τελευταίο διαγωνισμό του 2004 έλαβαν μέρος περίπου 100.000 εκπαιδευτικοί και τόσοι υπολογίζεται πως θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό του 2006.
 
Με εκτίμηση,
Καγιάρας Νικόλαος (Φυσικός)
Αντιπρόεδρος Σ.ΕΚ.Ε.Α. 

 
Πρόταση Συλλόγου Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ (Σ.ΕΚ.Ε.Α)  για τροπολογία για τις μοριοδοτήσεις.
 
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ (Σ.ΕΚ.Ε.Α) ζητά:
 
1.       Εξομοίωση των μορίων λόγω επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με τα μόρια που αποκτά ο εκπαιδευτικός λόγω προϋπηρεσίας.
2.       Να μοριοδοτούνται όλες οι προηγούμενες επιτυχίες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τόσο για την κατάταξη στον Ενιαίο Πίνακα Αναπλήρωσης και στον Πίνακα Μονίμων διορισμών όσο και σε κάθε επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Ως μόρια λογίζονται οι μονάδες βαθμολογίας πάνω από την βαθμολογική βάση στους διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.
Τα μόρια αυτά να διατηρούνται μονίμως στους πίνακες και να αθροίζονται σε κάθε νέα επιτυχία όπως ακριβώς γίνεται και με τα μόρια που αποκτά ο εκπαιδευτικός λόγω προϋπηρεσίας.
 Μορφή/ Περιεχόμενο τροπολογίας
 
 3. Στο άρθρο 6 παράγραφος 2 του νόμου 3255/2004, αντικαθίσταται η περίπτωση ββ) ως ακολούθως:
ββ) «Σε ποσοστό 40% από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών … και στον οποίο κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται:
1ον) από την πραγματική προϋπηρεσία προσωρινού … και Θρησκευμάτων.
2ον) από τα μόρια που αποκτήθηκαν από όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
… Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι … της υποπεριπτώσεως ββ΄».
 
4. Στο άρθρο 6 παράγραφος 5 του νόμου 3255/2004, αντικαθίστανται οι περιπτώσεις ββ) και γγ) ως ακολούθως:
ββ) «Σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση. Οι μονάδες πάνω από τη βάση λογίζονται αθροιστικά και συνολικά για όλους τους διαγωνισμούς στους οποίους ο υποψήφιος έχει λάβει βαθμολογία πάνω από τη βαθμολογική βάση.
Το γγ) διαγράφεται.
Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών» .
 
5. Στο άρθρο 1 παράγραφος 7 του Ν.2834/2000 μετά το στ) «Μονάδες λόγω εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ως ακολούθως...», προστίθεται:
ζ) Μονάδες σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, ως ακολούθως:
Ένα δέκατο της μονάδας (0.10) για κάθε μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση. Οι μονάδες πάνω από τη βάση λογίζονται αθροιστικά και συνολικά σε όλους τους διαγωνισμούς εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, στους οποίους ο υποψήφιος έχει λάβει βαθμολογία πάνω από τη βαθμολογική βάση.

 

 
        
 
©2004-2025 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::