Αρχική > Άρθρα > Άρθρα στη ''Χώρα'' > Ένας τράχηλος για ...Όσκαρ!

Είναι απορίας άξιον το πόσα μπορεί να …υποφέρει αυτός ο «διάσημος» τράχηλος του Έλληνα. Ζυγόν δεν υποφέρει βέβαια αλλά φέρει με αξιοπρέπεια και με καρτερικότητα χίλια δυο άλλα δεινά που επισωρεύονται καθημερινά .Και σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις, χωρίς καν μια αναγκαία και κατατοπιστική επεξήγηση, αιτιολόγηση, τεκμηρίωση έστω της αναγκαιότητας των όποιων κινητοποιήσεων, αποφάσεων ή μέτρων. Το χειρότερο; Σ όλες αυτές τις περιπτώσεις –ας πούμε αναγκαίας- ταλαιπωρίας, ούτε μια συγγνώμη.

Αφήνω στην άκρη το θέμα της έλλειψης βενζίνης που δημιούργησε όσα δημιούργησε- και ακόμη δημιουργεί- στον μέσο πολίτη, ιδίως σε συνδυασμό με την απεργία των ταξί η οποία χειροτερεύει απίστευτα την κατάσταση, κυρίως για τον απλό εργαζόμενο που όλοι αντιλαμβανόμαστε τι έχει να τραβήξει σήμερα για να μετακινηθεί.

Θα μπορούσα να προσθέσω την κινητοποίηση των πιλότων της Ένωσης Χειριστών Ελικοφόρων Αεροσκαφών με τις δεκάδες πτήσεις που ακυρώνονται ή συγχωνεύονται αλλά – εδώ που τα λέμε- πόσοι απ αυτούς τους ήδη ταλαιπωρημένους «μέσους» πολίτες επρόκειτο να ταξιδέψουν με ελικοφόρα;

Με τα ελικοφόρα ίσως δεν επρόκειτο, δεδομένου όμως ότι κάτι τέτοιο αποτελεί ενδεχομένως προάγγελο ανάλογων κινητοποιήσεων ΚΑΙ στα υπόλοιπα αεροπλάνα , ιδίως τώρα που έρχεται το καλοκαιράκι, όλοι σκέφτονται και αυτή την ενδεχόμενη ταλαιπωρία.

Μια κινητοποίηση από τα «ιπτάμενα» και τα πάσης φύσεως ταχύπλοα την περιμένουμε έτσι κι αλλιώς, έστω κι αν ακόμα δεν την έχουμε χωνέψει. Αλλά η παράδοση ουδέποτε διαψεύδεται.

Έτσι, ερχόμαστε τώρα στην τελευταία «κατακέφαλη» που αρχίζει να αισθάνεται ο πιο διάσημος τράχηλος στην ιστορία: Την δημοσιοποίηση του Εθνικού Σχεδίου «Κατά των Αέριων Ρύπων που παρουσίασε ΧΘΕΣ ο Γιώργος Σουφλιάς. Τον οποίο –προφανώς- ουδείς «ταρακούνησε» ενημερώνοντάς τον ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο που ο πολίτης βλέπει το «καλάθι της νοικοκυράς» να συρρικνώνεται, υφίσταται άγριο κυνηγητό από την αισχροκέρδεια, ζητιανεύει για 5-10 λίτρα βενζίνης, δεν θα έχει ταξί, δεν μπορεί να πάρει τα ελικοφόρα της Αεροπλοίας, παρ΄ όλα ταύτα ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωθεί ότι :

1. Ν' αρχίσει να σκέφτεται μήπως έχει ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο που του χρόνου πρέπει να αποσυρθεί,

2. Ν' αρχίσει να σκέφτεται ότι πολύ σύντομα πρέπει να αντικαταστήσει τον καυστήρα πετρελαίου στο σπίτι του,

3. Να αρχίσει να υπολογίζει ανάλογα με την περιβαλλοντολογική ρύπανση του οχήματος τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του,

4. Να βάλει στο οικονομικό πρόγραμμά του ότι προχωράμε προς την εφαρμογή συστήματος «πράσινου δακτύλιου» στον οποίο το δικαίωμα εισόδου στις περιοχές που θα αποφασίσουν οι Δήμοι, ΔΕΝ θα έχουν τα αυτοκίνητα 12ετίας και

5. Να προετοιμαστεί για το ότι αν κάποιος δήμος κρίνει απαραίτητη την επιβολή συστήματος χρέωσης εισόδου των οχημάτων σε κεντρικές περιοχές του, αυτό θα γίνεται ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα του οχήματος.

Ανεξαρτήτως αντοχής του τραχήλου του νεοέλληνος αλλά και ορθότητας των νέων μέτρων, η χτεσινή και η σημερινή ημέρα δεν ήταν και οι πλέον κατάλληλες για ανακοίνωση τέτοιων μέτρων.

Αλλά βέβαια αυτό δεν το κατάλαβε κανείς. Εκτός από τους ίδιους τους πολλαπλώς και παντοιοτρόπως ταλαιπωρούμενους Έλληνες!

 
        
 
©2004-2024 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::